wtorek, 27 listopada 2007

C.D...Częstochowy


Częstochowa
..Częstochowa to miasto gdzie od lat powracam, od mojej pierwszej pielgrzymki pieszej (tu ukłon w stronę mojej grupy Warmii Nagórki & Warmii Reszel). To miasto urzekło mnie swoją bezpośredniością, atmosferą jaka tu panuje dzięki temu szczególnemu miejscu jakim jest Klasztor Jasnogórski. Tutaj każdy pielgrzym lub turysta czuję się jak u siebie. Oto zapodaję kilka zdjęć z wnętr
za klasztoru jak i otoczenia.

Ołtarz główny(zbliżenie)..... Kierunek wyjścia, organy u góry


Nawa główna..... Przed Najświętszym Obrazem

Oto przykładowe stacje Drogi Krzyżowej:

I tak jak wyżej wspomniałam, na zakończenie prezentacji wspaniałego miasta Częstochowy zamieszczę zdjęcia z mojej pielgrzymki ,(mam nadzieję, że nikogo nie przestraszę :))
Po prostu wesołe jest życie pielgrzyma..:)



(Kliknij na zdjęcia by powiększyć)

Ponad czterysta lat temu poeta Grzegorz z Sambora napisał:
"Niewielka Częstochowa, ale wszystkie miasta
Całego świata swoim znaczeniem przerasta.”

Brak komentarzy: